About Us



Hai dan salam damai , Nama saya kudeng ,saya berasal daripada Negeri Sabah. Saya sangat minat untuk membuat blogger/blogwalking lain kalilah... dengan tujuan memperkenalkan tempat yang berpotensi dan berprestij untuk maju dalam industri perlancongan yang ada di Negeri Sabah.

Disamping itu,saya juga akan memperkenalkan beberapa aspek dan budaya tempatan yang ada di Negeri Sabah.

Dengan itu, saya juga adalah founder blogger https://kudengking.blogspot.com/ , perihal blog saya merangkumi bermacam-macam blog seperti Tempat Menarik Di Sabah , seni Produk kraftangan, etnik yang ada di Negeri Sabah dan blog-blog saya seterusnya yang akan datang.

Isi kandung dalam blog saya ini, saya akan mengumpulkan beberapa senarai tempat-tempat yang menarik dari semasa ke semasa untuk tatapan khususnya para pembaca blog dan juga kepada pelawat serta pelancong yang hendak datang ke negeri Sabah.

Selain itu, saya juga akan menolong secara  sukarelawan membantu untuk mempromosikan tempat yang cantik,selesa,bersejarah dan juga menarik untuk para pengunjung untuk mengkaji sesuatu tempat tersebut sebelum pengunjung datang ke tempat tersebut.

Dengan itu, saya juga bercita-cita untuk membuat networking lebih ramai agar perkongsian pendapat dan juga idea bersama-sama untuk membangunkan blogger tempatan.

Sekian saja daripada saya, Apa-apa pun dari kita-kita juga bah ini. Terima Kasih kerana melawat Page saya ini.

God Bless You All.

Dari Saya ;

kudengking.blogspot.com

Laman Web saya:

https://kudengking.blogspot.com/

https://kudengking1.blogspot.com/

https://bloggerkudengking.blogspot.com




                            

No comments:

Life Much More Happy If We Do it with Right